marți, 19 martie 2013

Detaliu


15.12.2012
 
                  In autobuz a urcat o mamica, tinandu-si atarnat copilul care abia atingea cu piciorusele, alternativ, pamantul. Nu mi-am dat seama ce sex avea pentru ca era sufocat de un fular dat de trei ori dupa gat, pe gura si putin si pe ochi, o caciulita indesata si pliata pe capusor, si pe deasupra avea gluga, sa-l protezeje de frigul acestui 15 decembrie 2012, de -15 grade.  
                Cizmulitele ii erau usor mari si uzate, atat cat sa le fi purtat un fratior sau o surioara de-a sa, inainte sa-i ramana mici, iar o manusa i-a iesit din manuta prinsa de mama sa, la o frana brusca a autobuzului.  Atunci copilul s-a straduit sa si-o aseze la loc singur, si am observat ca isi indesa pe manuta cruda o soseta mare, flausata, sub manecuta gecii. 
                Am mai putut doar sa vad ca cealalta pseudo-manusa flausata, mare, sintetica si uzata, din cealalta mana era diferita...apoi am intors privirea spre geamul care dadea in Ferentari-ul in miscare.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu