luni, 26 mai 2014

Noaptea toti visam frumos. Important e cum te simti dimineata

            Într-o noapte m-am foit prea mult. M-am enervat şi am întins patul, apoi plapuma pe tot patul, apoi într-un şir, jucăriile de pluş, şi-apoi am rulat-o. Ca pe-un joint. 
            L-am aşezat la margine şi l-am parfumat de la distanţă, cât să am senzaţia că ai fost prea obosit să mai facem duş. Sau că ţi-a rămas totuşi imprimat în piele parfumul, după duş.
            M-am lăsat doar într-un tricou de-al tău şi m-am aşezat cu capul cam pe unde ştiam că-ţi era umărul drept, în prelungirea pieptului, iar un picior mi s-a modelat automat ca şi cum l-ar fi definit pe-al tău, ăla de-ţi amorţea odată cu umărul.
           Am renunţat să-ţi mai leşin o mână mai jos de buric - imaginaţia mea a avut o limită- şi totuşi am adormit.
În şfârşit.
Dimineaţa mi-a fost aproape la fel ca atunci când m-am trezit prima dată fără tine, după ce-ai plecat în căutarea sensului pierdut. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu