miercuri, 29 ianuarie 2014

Lucru manual

Aştept să se potolească această vijelie (şi să renunţ la referile la Vişniec), după care ies pe balcon să-mi compun un om de zăpadă. 

M-am gândit să nu ies în parc sau în faţa blocului pentru treaba asta, pentru că nu vreau să-mi las omu’ de zăpadă singur pe frigul asta, să faca pipi pe el labradoru’ vecinului sau alţi căţei ce-şi scot prietenii la plimbare. 

Apoi, în caz că mi-e prea frig, de pe balcon ajung repede în casă, îmi revin, şi revin cu forţe proaspete la el (lui îi voi spune că pun de o cafea). 

Am să-i spun omului de zăpadă „Băi, noi nu suntem din ăia c-o iubire de-o vară...Noi suntem suflete gemene, până când primăvara ne va despărţi, ai înţeles? Care prinde primul primăvara, să o păstrezeee!... Până atunci mai e o grămadă, s-ar putea să dureze o veşnicie şi ceva iarna asta...Auzi, nici nu ştiu care pe care îl clădeşte de fapt, aşa cum se întâmplă oamenilor în general când le place să stea laolaltă. ”  
Am să fiu totuşi atentă - am să vorbesc în şoaptă, să nu mă toarne vreun vecin şi să fiu nevoită să-l trec la întreţinere.

3 comentarii:

  1. Ei, gata, vezi? Ai mainile roșii si dureros de reci.
    Ce ai să faci cu el acum?
    Încotro ai să-l arunci sau înspre ce?

    Am ramas mult timp cu bulgărele in mână... Poate că avea dreptate... Încotro sau spre cine să-l arunc?
    Atat de multe zapezi să fi trecut deja, încât să fi uitat...
    Și eram atât de sigur că știu...

    Ningea ca în basmele fraților Grimm și ea avea fulgi de zăpadă pe gene...
    Am vrut atunci să îi sărut genele și pleoapele și sprâncenele...
    Nu am reușit decât să fac un bulgăre de zăpadă pe care să-l arunc cu toată fericirea din mine spre cer...

    Gata știu... o să-l mai cocoț încă o dată în înalt...
    sau mai bine, mai bine ți-l dau ție...
    Poate îi e de folos omului tău de zăpadă

    ST

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai posibil il voi lasa pe om sa se topeasca. De dor, de soare, de ce-o vrea el. I-am dat asemanare mea, chipul e prea greu de realizat. Intre timp, bulgarele l-am primit...in plex, prin acest comentariu...cine esti ST -ule? :)

      Ștergere