marți, 29 aprilie 2014

Nici Adam şi Eva nu au stat prea mult în rai

Hai să fugim undeva, o zi, împreună; să ne urcăm într-un tren care să ducă oriunde, dar să coborâm ţinându-ne de mână, înainte de destinaţie. 
Să ne trăim povestea ca doi bolnavi fugiţi de sub tratament, care ştiu că oricum vor muri, ca doi tineri îndrăgostiţi ce cred prosteşte în „pentru totdeauna”, ca doi actori trăirişti care au nevoie de câteva zile „să-şi revină” din rol.
O zi. 
Nimeni nu suferă pentru o durere neştiută, dar noi, pentru o fericire efemeră ştiută, s-ar putea să da.
O zi. 
Pentru a ne continua viaţa fără regrete, fără „se poate să fi fost frumos”. Nu, nu ar fi frumos mai mult de o zi, şi nu cred că avem nevoie de mai mult.
Nici Adam şi Eva nu au stat prea mult în rai.
Să ne urcăm în tren, şi să trăim tot pe repede-înainte, să ne iubim tare şi mult, să ne facem promisiuni şi a doua zi să le încălcăm - mare diferenţă nu va fi între povestea noastră de o zi şi cele de zi cu zi, până când moartea va avea sau nu ce despărţi. 
Să fim fericiţi pentru „Acea Zi Împreună”, încât străinii care ne vor întâlni să creadă în dragostea adevărată, cum credeau în adolescenţă. Şi noi să nu le stricăm bucuria.
Ne vom întoarce într-un mâine, de două ori: o dată de unde am plecat ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat, şi a doua oară, spatele. Atât te rog: la despărţire, să aplaudăm împreună puţin, să ştiu că s-a sfârşit.

Vrei? 

Un comentariu:

  1. Am sters din greseala (scuze) acest mesaj primit de la Anonimul: "vreau, ,,,, vreau sa ne perdem in noapte, sa fim doar tu si eu . Am sa-ti soptesc la ureche toate cuvintele din lume si am sa astept sa imi raspunzi. Iti voi barata lumea toata. Bom pleca tineri odata cu soarele , vom zice start si el va rasari , apoi il vom depasi, vom trisa , timpul ne va ajuta , iar cand vom imbatrinii ne vom despartii. te voi tine strans de mana si nu iti voi da drumul, vei sti ca eu sunt doar un anonim.Insa tu imi pari cunoscuta , poate din vise sau poate din trecut , cu siguranta ne-am mai intalnit , intr-o zi sau o noapte si mi-ai spus ac nu e bine ..... nu e bine sa traiesc , sa ma hranesc cu momente, apoi mi-ai zambit . eram tineri si frumosi ............anonimul"

    RăspundețiȘtergere