marți, 23 februarie 2016

Treburi domestice

Bag de multe ori la spălat o maşină de rufe albe sau deschise şi un tricou roşu din care iese culoarea la 40°.

Ştiu că aşa face tricoul ăsta la apă fierbinte şi la detergent, dar îl bag cu celelalte şi când se termină programul mă duc la maşină cu emoţii, sperând să nu se fi colorat toate hainele, de parcă nu ştiu că întotdeauna iese culoarea din tricoul ăsta roşu nenorocit.

Dar îmi place. Şi tricoul şi emoţia, şi mai ales să le învălmăşesc pe toate laolaltă. 

Nu sunt zgârcită, pur şi simplu nu mă pot opri la timp. Îl arunc acolo la grămadă şi apăs butonul cu o voluptate care mă mai încearcă doar atunci când îmi bag mâinile într-o cremă de prăjituri.

Ei, exact aşa procedez şi cu tine, deşi ştiu că îmi strici toate zilele după ce mă arunc de-a valma în braţele tale, ştiind că apoi negreşit urmează să dispari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu