vineri, 21 octombrie 2016

Bilet dupã o ceartã

Nu sunt geloasã, scumpule, sunt doar nesigurã, pentru cã uiţi sã-mi aminteşti cã sunt frumoasã şi pentru cã nu ştii sã-ţi pui limite pe teritoriu. Pentru cã îţi sunt teritoriu. Mãcar atât.

Dar sã ştii cã pânã la urmã problema mea e cu mine, nu cu tine şi nici cu ele. Mã rog, nu pânã la capãt cu ele. Ştiu bine femeile, mai ales pe cele fãrã scrupule, pentru cã sunt una dintre ele. Cum crezi cã am pus mâna pe tine? Eşti un dobitoc naiv şi în acest caz este un compliment. De aia te si iubesc.

Ai o candoare şi o bunãtate care uneori mã umileşte, dar bine cã nu laşi sã se vadã treburile astea, ascunzându-te dupã un zid de aroganţã, rãcealã şi rebeliune. Altfel ai fi mâncat. Pentru cã nu eşti în stare nici sã gândeşti rãul şi nici nu-l vezi în jurul tãu când este prea aproape. Tu crezi probabil, în secret, în zâne bune. În Moş Crãciun. Nu te-ai gândit niciodatã cã Moşu’, în restul anului, e peştele zânelor bune? Nici eu, mi-a venit gândul ãsta acum, dar totuşi am fost în stare sã-l am.

Da, ştiu cã nu eşti vinovat, tu habar n-ai sã înşeli. Dacã m-ai fi înşelat ai fi ştiut şi sã ascunzi perfect treaba, cât eu sã nu fi aflat nici pe patul de moarte, când se spune cã începi sã vezi tot, ca la televizor.

Te cred cã eşti nevinovat, cã n-ai premeditat pozele, întâlnirea, îmbrãţişãrile, biliardul. Te cred, dar dacã ştii cã eşti prost, stai acasã sau ieşi cu bãieţii. Nu existã „întâmplãtor” la niciuna din flãmândele alea care bãlesc la tine.

Fostele sau tipele astea de îţi sunt prietene de mulţi ani, nu sunt fericite pentru noi. Nu îţi trimit în mod nevinovat piese care îţi trezesc amintiri, poze din locuri drãguţe şi nici nu sunt mai pasionate de fotbal decât mine. Nu te ascultã ore în şir vorbind despre matematicã şi muzicã, despre injectoare şi unghiul de fugã al roţilor de la maşinã, sau despre cele mai periculoase drumuri din lume mai bine ca bine şi nu îţi sunt alãturi necondiţionat. Aşteaptã ca felinele la pândã sã fii neatent, vulnerabil şi cu o bere la bord, proaspãt certat cu mine. Ai grijã sã nu te pãcãleascã.

Nu sunt geloasã, scumpule, dar ai grijã sã nu le ai pe conştiinţa aia a ta curatã, pentru cã nu mã voi opri pânã nu voi fi prinsã.

În rest, vezi cã ai mâncare-n frigider.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu